Hobbycity Hobbyking Transmitter ReceiverModeláři na letišti Točnábrushless motor regulator spin gliders
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spalovací motory
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Po 05.květen 2008 15:47:12    Předmět: Re: palivo Odpovědět s citátem

Jirka napsal:
Tak jsem minulý týden dopotřeboval kanystr s palivem (ricin). No a teď řeším, jestli mám koupit opět ricin, nebo zkusit syntetiku? Jedná se o motor ASP 7,5, nalétáno má tak 3hodiny, takže by měl být celkem zaběhnutý. Mohl by mi někdo zkušenější poradit, shrnout výhody a nevýhody? Dík moc


Ricín x syntetika, to je dlouhý povídání.
Co člověk, to názor. Já lítal 2 motory (4 a 5,3 ccm) s ricínem, nyní svůj třetí spalovák 8,5 ccm jsem se nechal ukecat na syntetiku.
A říkám otevřeně, že k ricínu se už ani náhodou nevrátím. Kupuju nejlevnější syntetiku s 1% nitrem od Pelikána (5 litrů za 439 Kč) a jsem maximálně spokojen.
Motor chodí skvěle, volnoběh výborněj, přechody taky. Jako velkou výhodu osobně vidím podstatně menší zasvinění modelu.

Je to ale otázka názoru. Motor musíš mít především pořádně zaběhlej (což asi máš) a seštelovanej. Hodně záleží na svíčce. Doporučovaná ASP mi moc neseděla, s OS maxí osmičkou to šlape, jak má.
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
radekc



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 3055
Bydliště: Praha - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Po 05.květen 2008 19:38:30    Předmět: Odpovědět s citátem

škoda, že mi spalováky nic neříkají Crying or Very sad
_________________________________________
SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání Smile - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Po 05.květen 2008 21:25:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Radek: spalováky? Normálka: kravál, smrad, mastnota.... nic pro fajnovky Cool
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.pcforum.sk