Hobbycity Hobbyking Transmitter ReceiverModeláři na letišti Točnábrushless motor regulator spin gliders
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spalovací motory
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
petrjin



Založen: 04 červen 2007
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha 5 - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Po 18.červen 2007 07:23:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi jsme to ASP přechválili. Po záběhu jsme jej namontovali do letadla. První start a cca po 2 minutách se ve vzduchu motor zastavil a museli jsme nouzově přistát. To se povedlo, ale motor v horní úvrati má vůli cca 2 mm a nelze jej pomalu protočit ani rukou jaký má odpor. Tak jdu dnes k Houškovi s reklamací, tak uvidíme. Takže životnost motoru 2 min. letu za 2 000,- Kč je cena jak u Gripenů..... Sad Sad Sad
_________________________________________
Funtana S 90 2T, ASP 120, 20 ccm
Tiger Trainer, MVVS 8 ccm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Po 18.červen 2007 08:13:29    Předmět: Odpovědět s citátem

petrjin napsal:
Asi jsme to ASP přechválili. Po záběhu jsme jej namontovali do letadla. První start a cca po 2 minutách se ve vzduchu motor zastavil a museli jsme nouzově přistát. To se povedlo, ale motor v horní úvrati má vůli cca 2 mm a nelze jej pomalu protočit ani rukou jaký má odpor. Tak jdu dnes k Houškovi s reklamací, tak uvidíme. Takže životnost motoru 2 min. letu za 2 000,- Kč je cena jak u Gripenů..... Sad Sad Sad


Už se to diskutovalo i na RCmanii:
Záběh motorů ASP by se měl dělat trochu jinak, než např. u MVVS. ASPéčka jsou poměrně těsná v horní úvrati, jdou dost ztuha. Takže v případě, že takhle těsný motor necháš běžet poměrně dlouho s bohatou směsí (tj. pomalu a zastudena), vytahá se oko v ojnici. To pak dělá zmíněnou vůli v horní úvrati.
ASP se musí zabíhat trochu razantněji, motor se nesmí nechat běžet moc zastudena. Je to proti logice záběhu ale skutečně je lepší motor trochu potrápit.
Někteří zastávají názor, že místo záběhu na prkně je lepší ASP vrazit do letadla a hned na půl plynu lítat. Já tedy poctivě zabíhal všechny 3 motory na prkně a problémy jsem neměl.

Jinak těsnost motoru na počátku je ale rozhodně pozitivní, protože do budoucna máš motor s dobrou kompresí.
V nejhorším vyměníš ojnici - cca 250- 300 Kč.

Jestli ti ale píšu něco, co je pro tebe samozřejmost, tak sorry Wink Wink
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
petrjin



Založen: 04 červen 2007
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha 5 - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Po 18.červen 2007 14:08:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Odvezl jsem motor Houškovi, a do konce týdne by měla být reklamace vyřízena. Shodli jsme se že asi skutečně bude vytahané ojniční oko. Ale je to divné, když na zemi motor šel, a k problému došlo cca 2 minuty po startu, když byl motor v zátěži. Hlavně ať dobře a včas dopadne reklamace.
_________________________________________
Funtana S 90 2T, ASP 120, 20 ccm
Tiger Trainer, MVVS 8 ccm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Po 18.červen 2007 15:21:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Držím palce!
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Anonymní






PříspěvekZaslal: Pá 22.červen 2007 23:05:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes jsem přinesl "opravený" motor od Houšky, protože lilo, tak jsem neměl možnost jej zkusit rozeběhnout, ale oko na ojnici nebylo kulaté ale oválné o cca 0.3 mm, což je docela dost a zadní ložišku bylo KO.
Snad zítra jej rozeběhneme a pak se uvidí....
Návrat nahoru
Petkav



Založen: 06 červen 2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: Po 25.červen 2007 17:17:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Létal jsem taky s 12x8 vrtulí na ASP 8.5. Byl jsem celkem překvapenej jak to slušně točilo. Ale s touhle vrtulí se mu moc nechce klesat a velký klad je, že spotřeba byla velmi velmi nízká.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrjin



Založen: 04 červen 2007
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha 5 - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Po 24.září 2007 22:41:30    Předmět: Konec oranžového sršně Odpovědět s citátem

Sad Oranžový sršeň je už ve "věčných lovištích" po jeho odletu do lesa a následného setřesení ze stromu, to nepřežil nejen on, ale ani motor, kdy se hnula celá skříň a motor je na dvě věci na : výstavu a k ničemu. Tolik k "sršni" Sad
Už pracujeme na novém modelu, je to pro klidové polétání a hlavně pro mě jako začínajícího staršího pilota, koupili jsme TIGER TRAINERA 40, doma ze skříně jsme oprášili stařičký dobý Thunder Tiger 6,5 ccm a snad o víkendu pokud to počasí dovolí ho půjdeme zaletět. Smile
_________________________________________
Funtana S 90 2T, ASP 120, 20 ccm
Tiger Trainer, MVVS 8 ccm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Út 25.září 2007 09:12:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Crying or Very sad Tak to jsou v krátké době dva crashe rychlejších strojů. To je škoda.
Nu co, v sobotu vyrážím do Letňan s "naditou prkenicí" Wink (nebo prázdnou "plošticí"?).
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Út 23.říjen 2007 17:06:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem taky možná našel příčinu stálého chcípání za letu u ASP 7,5 - jednak jsem uvěřil Honzovi B a Žeňovi, že je svíčka v pr... (a byla skutečně zadělaná karbonem), ale i tak chcípal za letu kdy chtěl. Posledních 5 letů = 5 nouzáků a to je skoro dost. Po sundání krytu motoru jsem zjistil povolenou hlavní jehlu v karburátoru - celý komplet jehly v karbecu. Tak uvidíme co to udělá, až to bude možné odzkoušet.

Tímto tedy děkuji výše uvedeným pilotům za konstruktivní rady a myslím,že by mohli rozšíit řady poloprofesionálních poradců na Točné a zvýšit tak jejich celkový počet na 3 Very Happy Very Happy Very Happy
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Út 23.říjen 2007 23:17:40    Předmět: Odpovědět s citátem

No, já bych řekl, že "fakt dost chytrejch" je nás tam habaděj! Wink Wink Wink
Já bych ti třeba radil .... abys nedělal nízké průlety na plnej kotel. to může někdy skončit špatně Laughing
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: St 24.říjen 2007 11:09:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Vosy napsal:
No, já bych řekl, že "fakt dost chytrejch" je nás tam habaděj! Wink Wink Wink
Já bych ti třeba radil .... abys nedělal nízké průlety na plnej kotel. to může někdy skončit špatně Laughing


Věř mi, že při každém nižším průletu si na tebe vzpomenu a radši trochu přitáhnu. Ale ono to stejně jednou přijde Sad
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: St 24.říjen 2007 22:32:29    Předmět: Odpovědět s citátem

To je jasný. Otázka nezní JESTLI člověk leadlo rozbije ale KDY ho rozbije Crying or Very sad
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Út 01.duben 2008 12:17:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem po neúspěšném ladění ASP 7,5 s Honzou B rozebral motor téměř do mrtě (kromě ložisek) a nenašel jsem nic, co by naznačovalo nějaký problém. Snad jen trochu rzi na klice po zimním spánku na skříni, ale jinak vše vypadá dobře, ložiska OK, válec krásně vyleštěný - tak nevim Rolling Eyes . ještě musim rozebrat karburátor a výfuk, ale moc nevěřím, že něco najdu.

A včil mudruj Smile

Do éra zkusím dát 4T a tohle šópnu do stojanu a uvidíme.
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaB



Založen: 10 červen 2007
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: St 02.duben 2008 23:56:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Ivane, někde chyba bude Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Pá 04.duben 2008 09:50:44    Předmět: Odpovědět s citátem

HonzaB napsal:
Ivane, někde chyba bude Laughing

No jo, ale kde? Dneska rozeberu zbytek a začnu to skládat dohromady, dám nová papírová těsnění a budu se modlit Smile
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: St 09.duben 2008 22:01:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak motor je opět složen, aniž bych něco špatného našel Sad

Přečetl jsem dokonce i návod a hle - jednoznačně doporučjí palivo s ricinem, ne syntetiku (zabíhal jsem syntetikou Mad ) a motory ABC se nesmí protáčet bez svíčky (což jsme Honzo dělali Evil or Very Mad ). Ale silnej jedinec to musí přežít, kór když je z číny.
Uvidíme....
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mi5



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 382
Bydliště: Modřany

PříspěvekZaslal: St 09.duben 2008 22:05:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm tak ten záběh bych dělal normálnim palivem, tedy 80/20, ale Honza asi ví co dělá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: St 09.duben 2008 22:34:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Honza u záběhu nebyl, ale to ho neomlouvá Very Happy
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Čt 10.duben 2008 08:16:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Můžeš zabíhat i se syntetikou ale je třeba zvýšit obsah oleje. Takové to běžné synt. palivo s cca 12 % oleje je málo.
Ideální je 20% ricín, jednu nádrž na hodně bohatou smě (2,5 - 3 otáčky) a pak už začít motor utahováním jehly "honit". ASP se nemá nechávat běžet moc dlouho zastudena.
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Čt 10.duben 2008 18:31:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď to už budu krmit jenom ricinem, syntetika byl úlet, jenom doufám, že to motoru zachutná a bude normálně makat. Smile
Už jenom čekám, až mi bude líp po těle a pak vyrazím na Točnou to průbnout.
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaB



Založen: 10 červen 2007
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: Čt 10.duben 2008 19:42:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Konečně jsi na to přišel, že syntetika je úlet. Dej vědět, kdy půjdeš, rád se podívám Laughing a to protočení bez svíčky nemůže ničemu vadit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Čt 10.duben 2008 21:59:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Že na záběh je vhodnější ricín, to ano. Ale na provoz už já osobně jen syntetiku. Ricín jsem používal 2 roky a po "ochutnávce" syntetiky se k němu vrátím zase jen při záběhu.
Používám tu nejlevnější Pelikání syntetiku s 1% nitrem, litr vychází na 85 Kč. Lepší volnoběh i přechody, nesrovnatelně menší znečištění modelu, líp se to i otírá - rozpoučtí Clinem... Wink
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Čt 10.duben 2008 22:50:20    Předmět: Odpovědět s citátem

HonzaB napsal:
Konečně jsi na to přišel, že syntetika je úlet. Dej vědět, kdy půjdeš, rád se podívám Laughing a to protočení bez svíčky nemůže ničemu vadit.


Klesl jsem tak hluboko, že jsem přečetl návod a tam to tučně uvádějí, že se nesmí protáčet bez svíčky - možná kvůli možnosti vymáčknutí pouzdra v ojnici v horní úvrati, kdy je motor "těsný".
Snad půjdu během víkendu, bojuju s chřipkou a bolí mě celej člověk.

To Honza Vosy : syntetika, krom toho, že hůř maže, smrdí jako bolavá noha. Zlatej ricin, to aspoň voní Smile Tobě to ale běhá super - nahlas závidím Mad
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Pá 11.duben 2008 08:04:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Ivan: mě smrdí tedy o něco víc ricin.
Opravdu na syntetice nevidím nic negativního. Je o trochu dražší ale s 8,5 ccm toho tolik neprolétám.
Zatím jsem měl jen 3 motory ASP a všechny chodily dobře. Myslím, že hodně záleží na záběhu. Záběh jsem vždy dělal možná až moc poctivě podle návodu např. u pana Kolmana nebo podle návodu přímo u motoru. Na stojanu jsem vždycky vyjel tak 8 - 10 nádrží dokud jsem si nebyl 100% jistej, že motor drží.

Je to věc názoru. Ten svůj (JEDINÝ SPRÁVNÝ Laughing Laughing Laughing ) nikomu nevnucuju.
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Pá 11.duben 2008 11:32:26    Předmět: Odpovědět s citátem

No uvidíme, zkusím ho ještě dozaběhnout (při záběhu se hajzlík choval normálně) a poladit a uvidíme, jestli si dá říct. Docela bych si už taky zalítal, ladění mě nebaví Sad

A jediný správný názor bude ten, který povede k bezproblemovému chodu motoru, ať je to názor kohokoliv. (prosím mlunoletce, aby sem nepsali, že nejlepší je elektro pohon Very Happy )
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jirka



Založen: 23 listopad 2007
Příspěvky: 22
Bydliště: Praha - Hloubětín

PříspěvekZaslal: Út 15.duben 2008 09:37:49    Předmět: ASP 7,5 Odpovědět s citátem

Nazdar,
musím se trochu pochlubit, žejo. Po aplikaci Vašich podzimních rad jsem na zimu pověsil Excela do kumbálu a znovu vyndal před několika dny. Vyrazil jsem na letiště u nás v Hloubětíně a znovu zkoušel zabíhat. Úspěch byl opět pouze dílčí, ale naštěstí tam na mě natrefil starší kolega, který motoru jaksepatří vynadal a mírně pohnul hlavní jehlou (měl jsem ji dle p.Kolmana povolenou na 3otáčky a vono kurnik stačí jen jedna a malý kousek). A vida, motor jakžtakž běží a startuje poměrně spolehlivě, takže jsem už podnikl několik letů. Z cca 10-ti letů to chcíplo jen dvakrát a to ještě spíše kvůli nízké hladině paliva v nádrži. Jen přechody nejsou to ono, plyn měním jen velmi opatrně, pomalu a málo, ale já vlastně nevím, jak to má být správně, co od toho lze čekat a co už ne, není to elektro, že.

Jinak ale létání se spalovákem mi připadá daleko zajímavější než s elektrou, byť je s tím víc práce.

Jo, taky jsem to už rozbil. Jak na to nejsem zvyklý (rychlost, setrvačnost), tak mám problém hlavně při přistání. No a nalétávám si tak široký okruh a v tom mi to zmizí za lesíkem (už byl podvečer a nějak jsem neodhadl výšku a vzdálenost). Naštěstí to spadlo úplně suprově na jakýsi svah (všude kolem stromy, kousek železniční trať); trup zcela OK a na křídle jen protržený potah a rozlepený spoj. A to jsem si myslel, že už to ani neponesu domů.

Spalovákům ZDAR!!!
_________________________________________
Elektro Piper BL2805 2xLiPol
RC házedlo 2kanál
Excel 2000 ASP 7,5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aleš



Založen: 02 červen 2007
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice

PříspěvekZaslal: Út 15.duben 2008 10:56:06    Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj jirko.
kde letaš v hloubětíně????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: 23 listopad 2007
Příspěvky: 22
Bydliště: Praha - Hloubětín

PříspěvekZaslal: Út 15.duben 2008 12:34:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono to je na pomezí Hloubětína, Hrdlořez, Kyjí a Malešic. Je to louka cca 100m jihozápadně od benzínky Shell na Českobrodské těsně před mimoúrovňovou křižovatkou s Průmyslovou (při pohledu ven z Prahy).
_________________________________________
Elektro Piper BL2805 2xLiPol
RC házedlo 2kanál
Excel 2000 ASP 7,5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirka



Založen: 23 listopad 2007
Příspěvky: 22
Bydliště: Praha - Hloubětín

PříspěvekZaslal: Po 05.květen 2008 13:38:54    Předmět: palivo Odpovědět s citátem

Tak jsem minulý týden dopotřeboval kanystr s palivem (ricin). No a teď řeším, jestli mám koupit opět ricin, nebo zkusit syntetiku? Jedná se o motor ASP 7,5, nalétáno má tak 3hodiny, takže by měl být celkem zaběhnutý. Mohl by mi někdo zkušenější poradit, shrnout výhody a nevýhody? Dík moc
_________________________________________
Elektro Piper BL2805 2xLiPol
RC házedlo 2kanál
Excel 2000 ASP 7,5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi5



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 382
Bydliště: Modřany

PříspěvekZaslal: Po 05.květen 2008 14:39:48    Předmět: Odpovědět s citátem

já lítám ricí, hele neni drahej a ujde, synták mi příde zbytečný, akorát to nebudeš mít špinavé.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.pcforum.sk