Hobbycity Hobbyking Transmitter ReceiverModeláři na letišti Točnábrushless motor regulator spin gliders
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

E. Motory

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kaiser



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 1260
Bydliště: Modřany

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 17:48:52    Předmět: E. Motory Odpovědět s citátem

Ahoj. Jak sem psal na starém četu, přestal jsem mít důvěru v původní motor. ( Zlatonka od BELu 2410-12). Pak se ukázalo, že zvuk co mě hlavně vyplašil dělá velká vrtule , přesto se mi motor nezdá a byl bych rád, kdyby se našel někdo, kdo by mi mohl změřit, kolik potřebuje Ampérků. Já na to nic nemám a to co mám nevím k čemu je. Ve směru rotace to bylo celkem dobrý, ale proti směru se za každým přechodem vinutí ozvalo cvaknutí uvnitř motoru. Po částečném rozebrání a složení cvakání přestalo, po připojení se motor točí, nehoří a ani se nezahřívá, ale přijde mi, že jde ztěžka. Motor sem rozebral jen částečně, přiznávám, bál jsem se.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 18:50:12    Předmět: Odpovědět s citátem

S tímhle motorem, 3s 1300 a sklopkou 9/5 mi to na plný plyn žere 14A.
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 20:47:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Já sice mám klešťák, ale teď moc na Točnou nejezdím. Snad ale už někdy příští týden budu mít s čím lítat, beru ho s sebou - uvidíme.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 21:21:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Ivan napsal:
Já sice mám klešťák, ale teď moc na Točnou nejezdím. Snad ale už někdy příští týden budu mít s čím lítat, beru ho s sebou - uvidíme.


Chvíli jsem přemýšlel, jaké že to ošklivé infekční onemocnění máš!
Až pak mi došlo, že "klešťákem" myslíš kleštinový ampérmetr. Rolling Eyes
Musím pochytit ten žargon vás mlunoletců abych se mezi vámi necítil méněcenný Very Happy Very Happy Very Happy
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 720
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 21:58:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemám nic proti mlunoletcům, ale spíš inklinuji ke smraďochům jako jsi ty, jenom mi nevydržej tak dlouho pohromadě jako mlunolety. Smile Faktem je, že je lepší se držet při zemi, když lehká mluna atakují silné stroje, obzvláště pak někteří Helmuti piloti
Laughing
_________________________________________
DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
radekc



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 3055
Bydliště: Praha - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 22:07:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych spíše viděl problém s intrferencí.
Jak jsem měl možnost na vlstní oči vidět důdledek skládání vln na spektrálním analyzátoru MilanaU.... hrůza, lepší nevidět, ono to opravdu funguje
_________________________________________
SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání Smile - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaM



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 22:08:11    Předmět: Me problemy s e motory... Odpovědět s citátem

Muj prvni klasickej motor mi odesel po trech hodinach... asi se spalil ci co... nevim. Ten jsem v reklamaci neresil, neb cena 150Kc neni k tomu. Mam ho hozenej ve vrakovisti soucastek.

Koupil jsem si tedy cinsky stridak i s 18A regulatorem v setu za 999,-. Po dalsich cca 3-4 hodinach litani v nem zacalo chrastit, asi lozisko. Zkousel jsem to rozebrat a na nic jsem neprisel. Dal jsem to tedy do Pecky k reklamaci, takze maji 30 dni na vyjadreni. Muj stroj je tedy v garazi na hrebiku a ceka na motor. Sad

Premyslel jsem, ze bych koupil uz nejaky silnejsi, ktery bych pak pouzil na planovaneho EasyGlidera, ale nejak si jeste nejsem jist jestli na to mam, litat s opravdovym letadlem Very Happy Mam na svuj hodinovy prumer v litani jeste dost velkou spotrebu lepidla...

Doporucil byste mi nekdo dobry a kvalitni motor na me budouci ero, abych zase nekoupil neco co po 3hod. odejde a pak v lepsim 30 dni nelitat?

Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 22:15:59    Předmět: Re: Me problemy s e motory... Odpovědět s citátem

HonzaM napsal:
Muj prvni klasickej motor mi odesel po trech hodinach... asi se spalil ci co... nevim. Ten jsem v reklamaci neresil, neb cena 150Kc neni k tomu. Mam ho hozenej ve vrakovisti soucastek.

Koupil jsem si tedy cinsky stridak i s 18A regulatorem v setu za 999,-. Po dalsich cca 3-4 hodinach litani v nem zacalo chrastit, asi lozisko. Zkousel jsem to rozebrat a na nic jsem neprisel. Dal jsem to tedy do Pecky k reklamaci, takze maji 30 dni na vyjadreni. Muj stroj je tedy v garazi na hrebiku a ceka na motor. Sad

Premyslel jsem, ze bych koupil uz nejaky silnejsi, ktery bych pak pouzil na planovaneho EasyGlidera, ale nejak si jeste nejsem jist jestli na to mam, litat s opravdovym letadlem Very Happy Mam na svuj hodinovy prumer v litani jeste dost velkou spotrebu lepidla...

Doporucil byste mi nekdo dobry a kvalitni motor na me budouci ero, abych zase nekoupil neco co po 3hod. odejde a pak v lepsim 30 dni nelitat?

Diky


Mě ta P100 funguje. Ale nemá zase tak moc nalítáno. Tak +/- 10 hodin letu.
Jestli chceš šetřit, tak zkus to, co má Michal (takovej starej fousatej chlápek, kterej se ještě ani neregistroval Rolling Eyes )

Jestli je ti to fuk, tak Axíkem asi nic nezkazíš.

No a jestli si chceš zalítat, tak tam narvi spalovák Cool Cool Cool
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Vosy



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 484
Bydliště: Zvole

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 22:18:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Ivan napsal:
Nemám nic proti mlunoletcům, ale spíš inklinuji ke smraďochům jako jsi ty, jenom mi nevydržej tak dlouho pohromadě jako mlunolety. Smile Faktem je, že je lepší se držet při zemi, když lehká mluna atakují silné stroje, obzvláště pak někteří Helmuti piloti
Laughing


Je fakt, že můj novej stroj toho zatím moc nenalítal. Aco jo! Snad ho brzo dodělám a půjdu na to. Teď mě brzdí děsně pomalu schnoucí barva ve sreji. Píšou na ní, že vytvrzená je za 48 hodin!
To jsem si naběhl Mad Zlaté EPP Rolling Eyes
_________________________________________
Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kaiser



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 1260
Bydliště: Modřany

PříspěvekZaslal: Pá 01.červen 2007 23:00:31    Předmět: Zlatonka Odpovědět s citátem

Nosím jí pořád v kufru, takže kdykoli se potkám na Točný s někým kdo rozumí ampérkům, umí je spočítat případně s nimi i zatočit - "sem jen tvůj". Identifikovatelnej sem podle dvouplocha v barvách "Black and White", nebo podle modré Xantie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelF



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 210
Bydliště: P5-Slivenec

PříspěvekZaslal: So 02.červen 2007 11:41:26    Předmět: HonzoM Odpovědět s citátem

Dej si tam holt klasiku Axíka, je to o kousek dražší, ale stopro Ti to vydrží.
Mám to v Deltě, Dvouplochovi a je nacpanej už i v Acromasteru, a modelová řada+ 2-3čl. +ot./Volt je vše na obrovský výběr.
_________________________________________
T-Rex 500, Edge 540 Besenyei, Cularis AXI2820/12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kaiser



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 1260
Bydliště: Modřany

PříspěvekZaslal: So 02.červen 2007 12:27:22    Předmět: Zlatonka Odpovědět s citátem

PavloviF: Asi to tak dopadne. Zatím je tam EMAX 2812, ale nevím jak dlouho vydrží. Zatím s ním asi nikdo nemá zkušenost. Až udělá pápálálá tak tam pude něco pořádnýho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
radekc



Založen: 01 červen 2007
Příspěvky: 3055
Bydliště: Praha - Zbraslav

PříspěvekZaslal: So 02.červen 2007 13:42:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Já sem s AXIkama taky spokojenej, mám dva. Když už sem krachnul, myslím pořádně krachnul, tak sem zlomil kalenou hřídel.
Do dvou dnů od objednání mailem u ModelMotors sem ji měl na poště za celkových 100,- Kč Laughing
_________________________________________
SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání Smile - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaQ



Založen: 04 červen 2007
Příspěvky: 99
Bydliště: Praha - Zbraslav

PříspěvekZaslal: Čt 14.červen 2007 18:25:53    Předmět: Navinutí motoru Odpovědět s citátem

Vzkaz pro Láďu:
Pokud jsi neuspěl u Čemecha s převinutím motoru, můžu to bez záruky zkusit. Když tak se ozvi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Modeláři na letišti Točná -> Technika Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.pcforum.sk