Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Ne 01.únor 2009 22:02:28 Předmět: |
|
|
No nekecej!
Tak já se konečně rozhodnu pro systém, měl jsem už připravený vysílač, že ho odnesu ke Hnízdilovi předělat na Duplex, místo toho jsem musel ve středu oběhnout mototechnu, vyměnit sjeté brzdové destičky (byly totál, až na kov ) a RC už jsem nestihnul. Teď abych snad byl ještě rád..
Ono to nejspíš nebude tak horké, od Duplexu zatím neuteču, ale každopádně si to pořádně ohlídám
Takže dík za včasné varování |
|
Návrat nahoru |
|
|
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Po 02.únor 2009 22:58:48 Předmět: |
|
|
Janku, volal jsem do Jeti a bylo mi řečeno že mám být v klidu. Reakce je opravdu rychlá, takže doufám že tento týden bud mít už modul doma a zpět ve vysíldě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaiser
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1260 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Út 03.únor 2009 09:08:51 Předmět: |
|
|
mi5 napsal: | Janku, volal jsem do Jeti a bylo mi řečeno že mám být v klidu. Reakce je opravdu rychlá, takže doufám že tento týden bud mít už modul doma a zpět ve vysíldě. |
No vidíš, a JETI _________________________________________ Elektrovětroň MATES s osvětlením, MOHAWK, hydroplány: 1.Saro Cloud litl, 2. SARO CLOUD big, 3.HOGO,MiG 3, větroň TOM z balzy a papíru a s motorem,šídlo F22, F4-U Corsair z EPP, dvouplocha z EPP typ "co dům dal",AirBába, P-82 TWIN Mustang, Me Bf 109E od StyroKitu a VLAJKOVÁ LOĎ - noční stihač - HEINKEL 219 UHU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
StepanS
Založen: 02 leden 2008 Příspěvky: 369 Bydliště: Praha Pankrác
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 17:51:08 Předmět: |
|
|
Tak jsem se vrátil ze služebky a hned běžel otestovat muj TU Duplex a co myslíte...CHECK UP...
Jirko, jak dlouho jsi čekal na vyřízení reklamace? Nebo ještě čekáš?
Jsem z toho trochu otrávenej, jelikož mám modul pěkně zabudovanej ve vysílači a zas ho musim dolovat ven _________________________________________ Phoenix Classic EP, Multiplex Acromaster, Zlín 226 LM-model, kanál 65, JETI Duplex |
|
Návrat nahoru |
|
|
MichalH
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 2071 Bydliště: mám
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 18:59:36 Předmět: |
|
|
Tedy, jak mám jeťácké regulátory a Rexíky rád ( a mám jich spoustu), Duplex nikdy. Zlatý Assan z Hobbycity, neslyšel jsem o jediné reklamaci. Moje volba je jasná. _________________________________________ MichalH |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:23:10 Předmět: Jeti |
|
|
A´t tak či tak, JETI je slušná firma (a Tinka obzvláště) - fopá se stane každému. Spíš ty ceny přijímačů.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
radekc
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 3055 Bydliště: Praha - Zbraslav
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:38:29 Předmět: |
|
|
A co je vlastně to Duplex?? _________________________________________ SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:42:04 Předmět: duplex |
|
|
je přece klub na václaváku, darina+sagvan |
|
Návrat nahoru |
|
|
radekc
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 3055 Bydliště: Praha - Zbraslav
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:51:23 Předmět: |
|
|
Takže pí...na... _________________________________________ SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:52:08 Předmět: |
|
|
no dyť ji reklamují |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ivan
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 720 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 21:35:20 Předmět: |
|
|
Zlatý Spectrum, holt emerický zbóží _________________________________________ DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: So 14.únor 2009 23:02:31 Předmět: |
|
|
To máš těžký..
Někdo kupuje auto, projde autosalony, prostuduje haldy prospektů, vyptá se na kdejakou technickou specifikaci.. a pak stejně chce ten červený sporťák s černou střechou na širokých gumách
Já jsem sledoval 2,4GHz už dost dlouho a teď se mi konečně prostě zalíbil systém od Jeťáků. Takže udělám přesně to, co jediné jsem tvrdil že neudělám- přestavím svojí 10 let starou Futabu na Duplex a doufám že nebudu litovat.
Takže příště na letišti už s krátkou anténou |
|
Návrat nahoru |
|
|
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Ne 15.únor 2009 00:55:26 Předmět: |
|
|
Ahoj. Jetak mi přišel po 14 dnech zpět po opravě, byl přiložen lísteček kde uvádějí, co vše kontrolovali. Dále po zapnutí jsem musel znova spárovat vysílač a přijímač. Zatim jsem to zkoušel doma a paráda, ale řekl bych že měnili vnitřek, protože ID se taky změnilo. Uvidíme jak to pojede. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Pá 20.únor 2009 01:39:01 Předmět: |
|
|
Včera jsem to přines -kompletní výměna úplně všeho úplně ve všem (no, já zas těch ér tolik nemám) za Duplex, ani nebudu řikat kolik to stálo
Přes den v práci jsem našrotil návody, v 9h večer k tomu sednul a teď (půl 1 v noci) můžu říct, že se perestrojka podařila
Tedy zatím vysílač, dával jsem vestavný modul hezky dovnitř, rovnou i s trvalým vývodem na Jetibox, jsem z toho nadšený, teď se ještě musím naučit využít aspoň něco z té nepřeberné programovací nabídky
Kdyby se pan prodavač neseknul s jiným přijímačem než jsem chtěl (místo R6 mi dal R8 ), vyrazil bych o víkendu na lyžičky, ale takhle to musím odložit, nemůžu tam přece zastavět přijímač když ho půjdu příští týden vyměnit
Ale už se na to moc těším ve vzduchu (mám i proudové čidlo) a taky jsem hrozně zvědav, jestli 2,4GHz vyřeší mého jinak zcela neodrušitelného Spitfira, co leží 2 roky na skříni. Doufám že to nebude zklamání |
|
Návrat nahoru |
|
|
StepanS
Založen: 02 leden 2008 Příspěvky: 369 Bydliště: Praha Pankrác
|
Zaslal: Pá 20.únor 2009 23:19:54 Předmět: |
|
|
Já jsem včera muj Duplex TU vykuchal z vysílače a poslal na upgrade do Jeti. Tak doufám, že to tam kluci zvládnou rychle opravit...
Jinak první dojmy z Duplexu jsem už dříve shrnul zde:
http://vevzduchu.blogspot.com/search/label/Jeti%20Duplex _________________________________________ Phoenix Classic EP, Multiplex Acromaster, Zlín 226 LM-model, kanál 65, JETI Duplex |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Ne 22.únor 2009 01:16:20 Předmět: |
|
|
Moc pěkné, to sis tedy vyhrál (s Duplexem i s tím článkem), fakt paráda
Já už mám vysílač osazený a blbnu s tím zatím doma, ty možnosti jsou prostě fantastické. Ono se to časem vytříbí a v praxi nejspíš využiju jen zlomek, ale aspoň se to naučím programovat
Jinak jsem si nechal rozšířit paměť modelů a teď bych si za to nafackoval- sice mi to dělal profík, ale blbne to, po vypnutí vysílače se samovolně mění uložené parametry a jednou to dokonce spadlo úplně a zahlásilo backup error! Nedovedu si představit, že bych s tím měl lítat a trnout, kdy se něco podělá za letu.. Ještě to znova prohlídnu, jestli jsem do něčeho "nešťouch" při montáži Duplexu a když nic nenajdu, nezbyde než to odnést zpátky na kontrolu. Z toho teda vůbec nemám radost
Ale s Duplexem tohle nijak nesouvisí!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
StepanS
Založen: 02 leden 2008 Příspěvky: 369 Bydliště: Praha Pankrác
|
Zaslal: Po 02.březen 2009 22:26:00 Předmět: |
|
|
Tak jen pro info, modul se mi vrátil upgradovanej za 5dnů včetně pošty..paráda!
V sobotu jsem to poprvé testnul v letadle a absolutně bez problémů! _________________________________________ Phoenix Classic EP, Multiplex Acromaster, Zlín 226 LM-model, kanál 65, JETI Duplex |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Čt 05.březen 2009 20:09:13 Předmět: |
|
|
Asi by se slušelo abych ty stesky tady nějak uzavřel, i když už jsem to psal v jiném vlákně. Takže:
Přebudování vysílače na Duplex proběhlo u mě naprosto v pohodě, občas se mi trochu kouřilo z hlavy, ale to k tomu patří. Osadil jsem zatím 2 éra a zalítnul je bez jakýchkoli problémů.
V tom větším je přijímač R6 a čidlo MUI 75, což je taky parádní věcička- hned napoprvé jsem si uvědomil, jaké příšerné parametry mají moje 3 roky staré akumulátory
V menším Spitfiru je R5 v provedení outdoor (stejné antény jako R6) a přechod na 2,4GHz sám o sobě ÚPLNĚ odstranil do teď neřešitelné masivní zarušení na 35Mhz, kvůli kterému jinak hotové éro leželo 2 roky doma
Teď se chystám dát Duplex ještě do L-23, ale tam asi pořídím R8, i když původně byla v plánu taky R6. Přece jenom 2,6m větroň létá v trochu jiných vzdálenostech než malý motorák.. No a samozřejmě se těším, až Jeťáci konečně hodí na trh slibovaný GPS modul s výškoměrem a variem
Takže zatím mám s Duplexem zkušenosti veskrze pozitivní a skoro bych se přimlouval, aby se tohle téma přestalo červenat na titulní straně Fóra |
|
Návrat nahoru |
|
|
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Čt 05.březen 2009 23:02:48 Předmět: |
|
|
Ahoj, ještě dodám že ten výškoměr by měl být dodáván na trh dokonce samostatně, což by bylo taky paráda. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Pá 06.březen 2009 17:08:41 Předmět: |
|
|
mi5 napsal: | Ahoj, ještě dodám že ten výškoměr by měl být dodáván na trh dokonce samostatně, což by bylo taky paráda. |
No bezva, o ten (a o variometr) jde především, bez GPS se klidně obejdu. Tak počkáme a uvidíme co z toho bude i cenově.. a hlavně KDY |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Čt 27.srpen 2009 00:03:45 Předmět: |
|
|
Davy napsal: | Janek napsal: |
Právě jsem přines domů Jeťácké M-Vario (variometr+výškoměr k systému Duplex), jdu to hned namontovat a snad stihnu ještě dneska otestovat |
Mohli by jste se panove prosim podelit o dojmy? Da se verit te deklarovane presnosti absolutni/realtivni 9m/3m? Ma to nejake nectnosti typu vypadky signalu, nesmyslne hodnoty atp.? |
Přesnosti se určitě věřit dá, po přistání z cca 20min letu s několikerým nastoupáním do 200-300m dává výškoměr opět výchozí hodnoty jako před startem (tj. původní nastavená absolutní výška a nulová relativní). Takže krátkodobá přesnost a teplotní stabilita je myslím výborná, ještě jsem nezkoušel, co s tím udělá dlouhý let, třeba na svahu.
Zpoždění je celkem v pohodě, údaj na displeji se mění okamžitě, pípání trochu zaostává, což asi dělá nastavená časová perioda signálu, ale není to nic hrozného.
Za nectnost považuji způsob signalizace varia, čekal jsem normální progresívní "pípání", na které jsou zvyklí všichni piloti od paraglidu přes rogala až po výkonné větroně (a simulátory), místo toho Jeti použili podivný systém teček a čárek stejné úrovně a různého počtu. Ale jak říká mi5, použitý chip to prý jinak neumí a chce to jen naučit se podle toho lítat
Jinak Duplex mám už ve 3 érech a v plachetnici a všeobecně jsem spokojený na 120% |
|
Návrat nahoru |
|
|
Davy
Založen: 07 duben 2009 Příspěvky: 30 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: Čt 27.srpen 2009 09:09:19 Předmět: |
|
|
Dik. Ja si to zatim nechci porizovat, ale ten vyskomer/vario me zajima jaksi pracovne. Ta presnost je pri tej cene dost dobra, zajimalo by me jak to chlapci delaj. Ja delam castecne podobnej pristroj do Pakistanskejch PGcek (jako zdroj dat pro "cernou skrinku"), nejistotu mam o malo lepsi a 7 odmeru za sekundu, ale jen snimac stoji 600 USD. Tady asi bude zoufala zavislost na teplote a otazka je dlouhodoba stabilita, ale stejne je to slusnej vysledek. Asi ukecam sefa at mi to koupi z eraru na prozkoumani _________________________________________ EPP Mustang (ŠAD) , Benji (momentalne vrak ), Noname (vlastní konstrukce, speed 400), Albert (15ti letý mladík , OSmax 15 ), Tomba, Limit (rc házedlo) |
|
Návrat nahoru |
|
|
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Čt 27.srpen 2009 20:45:51 Předmět: |
|
|
Dobrej nápad , já osobně už lítám nějakej ten pátek s tímto variem. Zatim jediné co bych vytknul(Janke už to říkal) je problém okolo celého pípání. Je to dost potichu, což při řevu motorů moc neni slyšet. Další je to ta tonina, ale já si už nějak zvyknul, pak to už de. Za ty peníze to je podle mě super vychytávka pro modeláře. Celej systém jsem právě taky kvůli tomu kupoval. Domnívám se že přesnost bude poměrně dobrá při neměné teplotě a obtejkání letadla. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Ne 30.srpen 2009 17:21:41 Předmět: |
|
|
Včera jsem to prohnal v příšerném větru, na druhou stranu chodila termika a trochu nosil TC svah, takže byly delší lety.
S tou přesností a stabilitou bych teď jásal už opatrněji, po přistání byl údaj výšky klidně o +-5m rozkalibrovaný, což ovšem celkem ničemu nevadí.
Naopak musím dát za pravdu mi5, protože na pípání jsem si zvyknul rychle a třeba ten včerejší mrak bych v těch turbulencích bez něj vůbec nedokázal vytočit. Takže celkově opět 120% spokojenost |
|
Návrat nahoru |
|
|
mi5
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 382 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Ne 30.srpen 2009 20:05:45 Předmět: |
|
|
To je divný, mě to lítá tak o max 3 metry. Nefoukalo náhodou na to čidlo když si to na zemi měl? To by pak mělo smysl proč to tak lítalo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Po 31.srpen 2009 22:22:17 Předmět: |
|
|
Těžko říct, proč to tak je, ale rozhodně foukalo po přistání i při zapínání systému (né přímo na čidlo, kolem éra). Nevím, jestli to může mít až takový vliv, ale rozumím, kam míříš. Taky se dost výrazně mění (zvyšuje) teplota v trupu, motor i baterky topí, tak to může být i tím.
Dneska to byly zase delší lety (1/2-3/4h v termice) a rozptyl hodnot byl minimální, v rozmezí +-1m..
Jinak se mi to fakt MOC líbí, myslím že se Jeťáci s celým systémem docela vytáhli:
úprava- nešly fotky z Rajčete
Naposledy upravil Janek dne Po 12.říjen 2009 14:57:24, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
StepanS
Založen: 02 leden 2008 Příspěvky: 369 Bydliště: Praha Pankrác
|
Zaslal: Út 01.září 2009 00:05:22 Předmět: |
|
|
Páni, taky nezapomínejte, že atmosferický tlak se mění!
Když jste v oblacích takovou dobu, může se stát, že přijde níže a rázem to ukazuje o pár metrů víc a naopak. Uvědomte si, že změna tlaku o jeden 1hPa (tedy třeba z 1013 na 1012) znamená rozdíl cca 5 metrů!
Proč myslíte, že se letadlům hlásí aktuální QNH?!
Koho by to zajímalo více:
http://www.lkpr.info/takeoff/skolka/qnh.htm _________________________________________ Phoenix Classic EP, Multiplex Acromaster, Zlín 226 LM-model, kanál 65, JETI Duplex |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaiser
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1260 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Út 01.září 2009 13:34:13 Předmět: |
|
|
Teď už je mi jasné, proč vlastně vždycky s letadlem fláknu vo zem. Žádný rušení, žádný volšový ručičky, ale prudká změna tlaku flákne s modelem na zem. Podle toho posledního odstavce, gde se říká, že letová hladina může být změnou tlaku až o 1km rozdílná, sem vlastně rád, že si občas i zalítám a nemá z toho jen korečkový rypadlo _________________________________________ Elektrovětroň MATES s osvětlením, MOHAWK, hydroplány: 1.Saro Cloud litl, 2. SARO CLOUD big, 3.HOGO,MiG 3, větroň TOM z balzy a papíru a s motorem,šídlo F22, F4-U Corsair z EPP, dvouplocha z EPP typ "co dům dal",AirBába, P-82 TWIN Mustang, Me Bf 109E od StyroKitu a VLAJKOVÁ LOĎ - noční stihač - HEINKEL 219 UHU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Janek
Založen: 01 leden 2008 Příspěvky: 1894 Bydliště: kousek od Blatné (JČ)
|
Zaslal: Út 01.září 2009 22:18:03 Předmět: |
|
|
StepanS napsal: | Páni, taky nezapomínejte, že atmosferický tlak se mění!
Když jste v oblacích takovou dobu, může se stát, že přijde níže a rázem to ukazuje o pár metrů víc a naopak.. |
Má pravdu, předsedo
Něco o tom (jako bývalý plachtař, rogálista a padáčkář) taky vím, ale tak dlouhé lety to snad nebyly. Možná před bouřkou by tlak dělal dostatečné "bejkule", pořád to ale nevysvětluje rozptyl při jednom letu dolů a při druhém nahoru..
Jinak je to myslím debata čistě akademická, není to zkrátka cejchovaný a kompenzovaný letecký přístroj, ale "jen" pomůcka pro modeláře. Mě osobně to tak úplně stačí -vzhledem k tomu, že obvykle přistávám VFR, na výškoměr pod nějakých 50m už stejně nekoukám |
|
Návrat nahoru |
|
|
|