Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MichalH
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 2071 Bydliště: mám
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 02:02:09 Předmět: |
|
|
To je ono - jestli myslíš, že ten eroplán stojí za to. _________________________________________ MichalH |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 06:40:27 Předmět: |
|
|
spíš jestli po "defragmentaci" bude éro (drátky byly v epoxidu, takže se bouralo a bouralo...)
Nesouvisející : pokud by na straně diferenciálu s menším vnějším odporem(adhezí) byl přiložen moment opačný k momentu motoru (např. brzda), tak by hnané kolo na této straně diferenciálu fungovalo jako závěrka - tj. při stavu 1 kolo v prokluzu(nízká adheze) a druhé stojí(vyšší adheze) by při zachování momentu od motoru došlo při brždění vlivem nestejné úhlové rychlosti kol k odbrždění kola s 0 úhlovou V (ABS) při zachování brzdného účinku na kole s nenulovou úhlovou V - tedy závěrka diff ? Pokud ano, tak by na nehnané nápravě (zadní, řízena 1 kanálem ABS) došlo též k přerušení brzdného účinku, a Robert by mě nemusel cestou na Točnou tlačit ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MichalH
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 2071 Bydliště: mám
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 12:34:31 Předmět: |
|
|
Moc čteš odbornou literaturu a jsi z toho voĺaký zmätený. _________________________________________ MichalH |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: Ne 08.únor 2009 19:21:19 Předmět: várhók |
|
|
Michale mě to éro tak uchvátilo, že si asi vybrousím maketovější trup... |
|
Návrat nahoru |
|
|
aeronaut
Založen: 06 červenec 2007 Příspěvky: 31
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|