Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kaiser
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1260 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 17:48:52 Předmět: E. Motory |
|
|
Ahoj. Jak sem psal na starém četu, přestal jsem mít důvěru v původní motor. ( Zlatonka od BELu 2410-12). Pak se ukázalo, že zvuk co mě hlavně vyplašil dělá velká vrtule , přesto se mi motor nezdá a byl bych rád, kdyby se našel někdo, kdo by mi mohl změřit, kolik potřebuje Ampérků. Já na to nic nemám a to co mám nevím k čemu je. Ve směru rotace to bylo celkem dobrý, ale proti směru se za každým přechodem vinutí ozvalo cvaknutí uvnitř motoru. Po částečném rozebrání a složení cvakání přestalo, po připojení se motor točí, nehoří a ani se nezahřívá, ale přijde mi, že jde ztěžka. Motor sem rozebral jen částečně, přiznávám, bál jsem se. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vosy
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 484 Bydliště: Zvole
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 18:50:12 Předmět: |
|
|
S tímhle motorem, 3s 1300 a sklopkou 9/5 mi to na plný plyn žere 14A. _________________________________________ Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ivan
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 720 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 20:47:01 Předmět: |
|
|
Já sice mám klešťák, ale teď moc na Točnou nejezdím. Snad ale už někdy příští týden budu mít s čím lítat, beru ho s sebou - uvidíme. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vosy
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 484 Bydliště: Zvole
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 21:21:03 Předmět: |
|
|
Ivan napsal: | Já sice mám klešťák, ale teď moc na Točnou nejezdím. Snad ale už někdy příští týden budu mít s čím lítat, beru ho s sebou - uvidíme. |
Chvíli jsem přemýšlel, jaké že to ošklivé infekční onemocnění máš!
Až pak mi došlo, že "klešťákem" myslíš kleštinový ampérmetr.
Musím pochytit ten žargon vás mlunoletců abych se mezi vámi necítil méněcenný _________________________________________ Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ivan
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 720 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 21:58:41 Předmět: |
|
|
Nemám nic proti mlunoletcům, ale spíš inklinuji ke smraďochům jako jsi ty, jenom mi nevydržej tak dlouho pohromadě jako mlunolety. Faktem je, že je lepší se držet při zemi, když lehká mluna atakují silné stroje, obzvláště pak někteří Helmuti piloti
_________________________________________ DHC 2 Beaver , S.E.5.a, PT-17 Super Stearman, Glastar a nějaké další poletuchy |
|
Návrat nahoru |
|
|
radekc
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 3055 Bydliště: Praha - Zbraslav
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 22:07:28 Předmět: |
|
|
Já bych spíše viděl problém s intrferencí.
Jak jsem měl možnost na vlstní oči vidět důdledek skládání vln na spektrálním analyzátoru MilanaU.... hrůza, lepší nevidět, ono to opravdu funguje _________________________________________ SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaM
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 22:08:11 Předmět: Me problemy s e motory... |
|
|
Muj prvni klasickej motor mi odesel po trech hodinach... asi se spalil ci co... nevim. Ten jsem v reklamaci neresil, neb cena 150Kc neni k tomu. Mam ho hozenej ve vrakovisti soucastek.
Koupil jsem si tedy cinsky stridak i s 18A regulatorem v setu za 999,-. Po dalsich cca 3-4 hodinach litani v nem zacalo chrastit, asi lozisko. Zkousel jsem to rozebrat a na nic jsem neprisel. Dal jsem to tedy do Pecky k reklamaci, takze maji 30 dni na vyjadreni. Muj stroj je tedy v garazi na hrebiku a ceka na motor.
Premyslel jsem, ze bych koupil uz nejaky silnejsi, ktery bych pak pouzil na planovaneho EasyGlidera, ale nejak si jeste nejsem jist jestli na to mam, litat s opravdovym letadlem Mam na svuj hodinovy prumer v litani jeste dost velkou spotrebu lepidla...
Doporucil byste mi nekdo dobry a kvalitni motor na me budouci ero, abych zase nekoupil neco co po 3hod. odejde a pak v lepsim 30 dni nelitat?
Diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vosy
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 484 Bydliště: Zvole
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 22:15:59 Předmět: Re: Me problemy s e motory... |
|
|
HonzaM napsal: | Muj prvni klasickej motor mi odesel po trech hodinach... asi se spalil ci co... nevim. Ten jsem v reklamaci neresil, neb cena 150Kc neni k tomu. Mam ho hozenej ve vrakovisti soucastek.
Koupil jsem si tedy cinsky stridak i s 18A regulatorem v setu za 999,-. Po dalsich cca 3-4 hodinach litani v nem zacalo chrastit, asi lozisko. Zkousel jsem to rozebrat a na nic jsem neprisel. Dal jsem to tedy do Pecky k reklamaci, takze maji 30 dni na vyjadreni. Muj stroj je tedy v garazi na hrebiku a ceka na motor.
Premyslel jsem, ze bych koupil uz nejaky silnejsi, ktery bych pak pouzil na planovaneho EasyGlidera, ale nejak si jeste nejsem jist jestli na to mam, litat s opravdovym letadlem Mam na svuj hodinovy prumer v litani jeste dost velkou spotrebu lepidla...
Doporucil byste mi nekdo dobry a kvalitni motor na me budouci ero, abych zase nekoupil neco co po 3hod. odejde a pak v lepsim 30 dni nelitat?
Diky |
Mě ta P100 funguje. Ale nemá zase tak moc nalítáno. Tak +/- 10 hodin letu.
Jestli chceš šetřit, tak zkus to, co má Michal (takovej starej fousatej chlápek, kterej se ještě ani neregistroval )
Jestli je ti to fuk, tak Axíkem asi nic nezkazíš.
No a jestli si chceš zalítat, tak tam narvi spalovák _________________________________________ Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vosy
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 484 Bydliště: Zvole
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 22:18:30 Předmět: |
|
|
Ivan napsal: | Nemám nic proti mlunoletcům, ale spíš inklinuji ke smraďochům jako jsi ty, jenom mi nevydržej tak dlouho pohromadě jako mlunolety. Faktem je, že je lepší se držet při zemi, když lehká mluna atakují silné stroje, obzvláště pak někteří Helmuti piloti
|
Je fakt, že můj novej stroj toho zatím moc nenalítal. Aco jo! Snad ho brzo dodělám a půjdu na to. Teď mě brzdí děsně pomalu schnoucí barva ve sreji. Píšou na ní, že vytvrzená je za 48 hodin!
To jsem si naběhl Zlaté EPP _________________________________________ Sea Bee, 2T 8,5 ccm ASP
Mustang P-51B, LM
Accipiter Badius v tuningu, stříďák, osvětlení
Pidivrtulník PicooZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaiser
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1260 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: Pá 01.červen 2007 23:00:31 Předmět: Zlatonka |
|
|
Nosím jí pořád v kufru, takže kdykoli se potkám na Točný s někým kdo rozumí ampérkům, umí je spočítat případně s nimi i zatočit - "sem jen tvůj". Identifikovatelnej sem podle dvouplocha v barvách "Black and White", nebo podle modré Xantie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelF
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 210 Bydliště: P5-Slivenec
|
Zaslal: So 02.červen 2007 11:41:26 Předmět: HonzoM |
|
|
Dej si tam holt klasiku Axíka, je to o kousek dražší, ale stopro Ti to vydrží.
Mám to v Deltě, Dvouplochovi a je nacpanej už i v Acromasteru, a modelová řada+ 2-3čl. +ot./Volt je vše na obrovský výběr. _________________________________________ T-Rex 500, Edge 540 Besenyei, Cularis AXI2820/12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaiser
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 1260 Bydliště: Modřany
|
Zaslal: So 02.červen 2007 12:27:22 Předmět: Zlatonka |
|
|
PavloviF: Asi to tak dopadne. Zatím je tam EMAX 2812, ale nevím jak dlouho vydrží. Zatím s ním asi nikdo nemá zkušenost. Až udělá pápálálá tak tam pude něco pořádnýho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
radekc
Založen: 01 červen 2007 Příspěvky: 3055 Bydliště: Praha - Zbraslav
|
Zaslal: So 02.červen 2007 13:42:38 Předmět: |
|
|
Já sem s AXIkama taky spokojenej, mám dva. Když už sem krachnul, myslím pořádně krachnul, tak sem zlomil kalenou hřídel.
Do dvou dnů od objednání mailem u ModelMotors sem ji měl na poště za celkových 100,- Kč _________________________________________ SUPER VEDLYBA 990mm (Turnigy 2217 20turn 860kv s 9x5) 560gr. bez bat., 720gr. s bat. Tah motoru 640gr. | Vedlyba s kabinou, křídlo si bere od Super Vedlyby | Mini Vedlyba 800mm (KDA22-10S) osvětlená | Midi Vedlyba 1200mm na focení - momentálně v rozsypu | Hornoploch od Michala | Aero Cruiser (čeká na podvozek) | Easy Glider s olovem a háčkem na vlekání - už pár let neletěl | Krabicoid s křídlem od Vedlybusa Pilatusa - momentálně bez motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaQ
Založen: 04 červen 2007 Příspěvky: 99 Bydliště: Praha - Zbraslav
|
Zaslal: Čt 14.červen 2007 18:25:53 Předmět: Navinutí motoru |
|
|
Vzkaz pro Láďu:
Pokud jsi neuspěl u Čemecha s převinutím motoru, můžu to bez záruky zkusit. Když tak se ozvi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|