Číslo čtyři, protože je to čtvrtý exemplář tohoto typu. První, již značně vybydlený odpočívá v dílně - stále letuschopný ( má za sebou spoustu letových hodin na vodě, sněhu i suchu). Další dva kusy byly pro kamarády (jeden z toho už asi není). Při rozhodování o stavbě nového hydroplánu na novou sezónu zvítězil rozum v kombinaci s pohodlností. První Superhogo prokázal ( a stále prokazuje) velmi příjemné a nezáludné letové vlastnosti, umí i základní akrobacii, ochotně startuje i přistává na vodě i sněhu, dokonce se odlepí i z trávy. Takže jsem se přidržel osvědčené konstrukce a nový Superhogo se liší jen zbarvením a osazením jinými motory. Jak se ukázalo, letové vlastnosti nového jsou absolutně stejné, i když je oproti číslu jedna o sto gramů těžší. Zvýšení hmotnosti má na svědomí jiná konstrukce křídla, je vyřezáno strunou z plného EPS.
Rozpětí 1100 mm.
Hmotnost s 3Slipolkou 1800 mAh 950g.
Plošné zatížení 35g/dm2.
Motory jsou nejlevnější asi 80W CD z Hongkongu ( již použité a olétané), nejlevnější regulátory 20A opět z Hobbykingu.
S vrtulemi 7x3,5 točí jeden motor 10500, druhý 11000 otáček. Kupodivu rozdíl v maximálních otáčkách není na letových vlastnostech ani trochu patrný, dvoumotoráky jsou nejhodnější letadla.
Trup je slepený pětiminutovým epoxidem z 6mm depronu, stejně tak ocasní plochy. Křídlo a plováky jsou vyříznuty strunou z plného EPS. Naštětkováno Eternalem.
Serva 2x HXT 900, 2x TG9.